

Virtual Assistant
voor de ambitieuze ondernemer die thuis "mama" genoemd wordt en in de buurt van Zeewolde zit.
Algemene Voorwaarden
Pronamo
Natasja Turksema te Zeewolde
Kamer van Koophandel nummer: 78689678
Deze overeenkomst is opgezet door Natasja Miranda Carolina Turksema alvorens hier gesproken in de ik vorm, voor haar onderneming Pronamo 4 support. Deze voorwaarden zijn van toepassing als een cursus / training wordt afgenomen en bij het afsluiten van een abonnement voor het inhuren van bovengenoemde persoon als Virtual Assistant.
​
1. Algemeen
2. Voorwaarden deelname programma
3. Niet goed geld terug garantie
4. Prijzen en betalingen
5. Intellectueel eigendom/ Gebruik materialen
6. Materialen
7. Klachten
8. Aansprakelijkheid
9. Privacy
10. Overige
11. Geschillen
12. Toepasselijk recht
13. Wijzigingen van de voorwaarden
14. Accepteren van de voorwaarden
1. Algemeen
​
1.1
Alle betalingen dienen te zijn overgemaakt op de door mij aangegeven bankrekening al voor je kunt beginnen met een cursus als deze is afgenomen of bij een overeenkomst van een abonnement die gekoppeld is aan de besproken aantal uren voor een Virtual Assistant.
​
1.2
Zodra je een betaling voldaan hebt aan Pronamo 4 support om deel te nemen aan één van mijn programma's of bij een afname van een abonnement dan heb je bevestiging gegeven aan jouw kennisgeving van de door hier vermelde Algemene Voorwaarden.
​
1.3
Mocht je na één programma of abonnement, zo tevreden zijn dat je nog een programma of abonnement wilt volgen/ afsluiten via Pronamo 4 support dan behoort hier weer een nieuwe akkoord van de Algemene Voorwaarden te worden gegeven al voor je door kunt gaan met jouw nieuwe programma of abonnement.
​
1.4
Deze voorwaarden zijn van toepassing voor alle deelnemers en klanten van Pronamo 4 support. Onder deelnemers word verstaan, ieder die een online programma heeft gekocht bij Pronamo 4 support.
​
1.5
In de Algemene Voorwaarden word alleen de met zwart gedrukte letters van toepassing gebracht tot er meerdere programma's en pakketten worden aangeboden door Pronamo 4 support. Dan zullen ook de grijsgedrukte letters van toepassing zijn tot er een aanpassing heeft plaatsgevonden in de Algemene Voorwaarden.
2. Voorwaarden deelname Cursus
2.1
Deelnemers aan mijn programma's zijn moeders die online willen ondernemen of startende zijn in hun onderneming en is ook alleen maar uitsluitend voor deze doelgroep bedoeld.
2.2
In mijn programma deel ik mijn kennis, ervaring en tools om jouw als succesvolle ondernemer te laten ontwikkelen. De term "succesvol" heeft voor elke ondernemer een andere betekenis. Zelf moet je naast het volgen van mijn programma voldoende tijd maken om naar de term "succesvol" te streven. Jouw succes is afhankelijk van je eigen inspanningen. Ik kan niet garanderen dat jouw onderneming een succes word. Wel zal ik me inspannen dat je de juiste handvaten hebt om je te ontwikkelen als een succesvolle ondernemer en sta ik binnen de grenzen van mijn programma, online voor je klaar. De ondersteuning die ik bied is afhankelijk van welke pakket je hebt aangeschaft, de ondersteuning staat vermeld op mijn website.
Mijn ondersteuning is zolang als de tijd die voor mijn programma staat, (zie vermelding op mijn website), tenzij er vermelding is gemaakt van verlenging en hiervoor per mail bevestiging is gegeven.
2.3
Coach gesprekken kan je maximaal 24 uur van te voren afzeggen dan kan je een nieuwe afspraak inplannen. Een nieuwe afspraak moet altijd binnen de duur van het programma plaatsvinden. Ik garandeer niet dat ik ruimte in mijn agenda heb, om een gesprek in te halen. Als het gesprek later dan 24 uur van te voren afgezegd wordt, vervalt het coaching gesprek en kan het dus niet worden ingehaald.
2. Voorwaarden Virtual Assistant
Als Virtual Assistant voer ik de door mij geplande taken uit van 9.00 uur tot 13.30 uur van maandag tot en met vrijdag. In het weekend is Pronamo4support gesloten.
2.1
Abonnementsduur: Het abonnement loopt zolang aangegeven staat in contract die door beide partijen zijn ondertekend.
2.2
Betaling:
De abonnementskosten dienen maandelijks vooraf te worden voldaan. Een volledige betaling van het abonnement is ook mogelijk.
2.3
Opzegging: Na een minimale looptijd van 3 maanden mag er een opzegging plaatsvinden. De opzegging moet schriftelijk of via e-mail worden ingediend en minimaal 30 dagen voor de gewenste einddatum bij mij zijn ontvangen.
2.4
Wijzigingen: Ik behoud het recht om abonnementsvoorwaarden te wijzigen. Eventuele wijzigingen worden minstens 30 dagen van tevoren aangekondigd. Als u niet akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden, kunt u het abonnement opzeggen.
2.5
Privacy: Ik behandel uw persoonlijke gegevens met zorg en gebruik ze alleen volgens mijn privacy beleid. Uw gegevens worden niet gedeeld zonder uw toestemming.
2.6
Bij het gekozen "Flex" tarief wordt geacht door de aanvrager om haar taken van te voren te bespreken, zodat deze taken kunnen worden gepland in de agenda met de intentie dit op zeer korte termijn te kunnen vervullen. Deze tijden worden van te voren besproken zodat de aanvragen zelf kan inschatten of dit mogelijk volgens haar planning.
3. Niet goed geld terug garantie bij afname cursus
3.1
Ik vind het belangrijk dat je tevreden bent over het programma, daarom hanteer ik voor mijn programma een niet goed geld terug garantie. Je kan uiterlijk veertien dagen na de start van het programma je deelname kosteloos annuleren. Annuleren kan door een mail te sturen naar natasja@pronamo4support.nl. Vermeld hierin wat jouw specifieke reden is zodat wij eerst kunnen kijken naar een oplossing hiervoor. Het is niet mogelijk om geld terug te ontvangen, zonder dat blijkt dat je aan de slag bent gegaan met de lessen uit het programma.
Mocht je jouw betalingen al hebben gedaan en ik ben akkoord met een geld terug service, dan zal het geld zo spoedig mogelijk worden gerestitueerd. De toegang tot de verstrekte programma, tools en communicaties zullen komen te vervallen.
3.2
Na de veertien daagse periode is het niet meer mogelijk om deelname aan het programma te annuleren.​
4. Prijzen en betaling
4.1
De prijzen staan op de website www.pronamo4support.nl. Deze prijzen zijn exclusief BTW. Indien je gebruik maakt van mijn virtual assistant diensten zullen de minuten altijd afgerond worden op de dichtstbijzijnde 15 minuten (kwartier).
4.2
Betalingen moeten in één keer worden voldaan. Bij sommige cursussen zal de mogelijkheid bestaan om een betaling in termijnen te mogen betalen, dit zal dan vermeld staan bij de betreffende programma. Als je het deelnemersgeld in termijnen betaalt, dan blijft ook na het afronden van het programma de verplichting tot betaling bestaan tot het volledige bedrag is voldaan.
4.3
Indien je achterloopt met betalingen van een cursus, dan hou ik mijn recht voor om een coaching gesprek af te zeggen en mijn verplichten op te schorten, totdat je de betreffende termijn(en) betaald hebt. Na betalingen kan je een nieuwe afspraak maken voor het gesprek, Dit coaching gesprek moet wel binnen de duur van het programma plaats vinden.
Indien je achterloopt met betalingen bij een abonnement, dan hou ik mijn recht om de eerste volgende maand(en) te ontzien van mijn taken als Virtual Assistant tot de betaling(en) zijn voldaan. De maand(en) waarin de taken zijn ontzien, dienen alsnog ook betaald te worden.
4.4
Aanbiedingen, prijzen of offertes zijn altijd vrijblijvend en gelden niet automatisch voor toekomstige programma's of offertes.
4.5
Indien je extra ondersteuning wenst bovenop de ondersteuning van een specifiek programma, dan zullen deze extra werkzaamheden meerwerk opleveren. Deze uren zal op basis van mijn tarief (€65,- ex. btw) in rekening worden gebracht.
5. Intellectueel eigendom/ gebruik materialen
​
5.1
Op de teksten, materialen van het programma bezit ik de intellectueel eigendomsrechten. Tijdens en na het programma mag je de materialen gebruiken. Het is niet toegestaan deze te delen met derden, tenzij ik hiervoor schriftelijk toestemming heb gegeven.
​
5.2
Het is ook niet toegestaan om de opgedane kennis commercieel te verkopen of op te nemen in een eigen programma, tenzij ik hier schriftelijk toestemming voor het gegeven.
6. Materialen
​
​6.1
Ik streef ernaar de materialen levenslang online voor mijn deelnemers toegankelijk te houden, maar ik kan dit niet garanderen. Als ik de materialen ga verwijderen of verhuizen naar een andere URL, dan zal ik je dit altijd per mail laten weten. Ik zal dit bericht altijd versturen naar het door ons bekende e-mailadres.
7. Klachten
7.1
Mocht je ontevreden zijn over het programma, een onderdeel van het programma of in de ondersteuning van mij, dan moet je dit zo spoedig mogelijk aan mij laten weten, door mij een mail te sturen naar natasja@pronamo4support.nl. Ik ontvang dan van je een zo duidelijk mogelijk omschrijving van de klacht, zodat ik in staat ben te reageren en als de klacht gegrond is om deze te herstellen. Een klacht die niet duidelijk is omschreven kan ik niet in behandeling nemen.
7.2
Klachten moet je binnen 30 dagen na het volgen van een programma melden. Indien je de klacht later meld, dan heb je geen recht meer op herstel, vervanging of schadeloosstelling.
Ook als je een klacht stuurt, blijft je verplichting tot betaling gewoon bestaan.
8. Aansprakelijkheid
8.1
Pronamo4Support is niet aansprakelijk voor indirecte schade, gevolgschade, winstderving, gemiste besparingen, verminderde goodwill, of schade als gevolg van bedrijfsstagnatie, tenzij sprake is van opzet of grove nalatigheid.
8.2
Indien Pronamo4Support toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van een verplichting, dient de opdrachtgever Pronamo4Support schriftelijk in gebreke te stellen, met een redelijke termijn van minimaal 14 dagen om alsnog aan de verplichting te voldoen.
8.3
De opdrachtgever is zelf verantwoordelijk voor passende beveiliging van gegevens en systemen. Pronamo4Support is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit verlies of onbevoegde toegang tot data als gevolg van cybercrime, tenzij sprake is van grove nalatigheid aan de zijde van Pronamo4Support.
9. Privacy
9.1
Ik verzamel en verwerk de volgende gegevens van deelnemers:
-
Identificatie- en contactinformatie zoals: naam, voornaam, adres en woonplaats, e-mailadres, telefoonnummer
-
Financiële informatie: bankrekeningnummer, BIC-code, naam van de rekeninghouder, etc.
-
Inloggegevens gerelateerd aan een gebruikersnaam: (gebruikers)naam, e-mailadres, wachtwoord, veiligheidsvraag, en antwoord, verbindingsmomenten, ect.
-
Informatie betreffende de producten en of diensten die de deelnemer wenst te bestellen.
-
Andere gegevens die door de deelnemer zelf zijn uitgewisseld, gecommuniceerd en gedeeld worden via de deelnemers.
9.2
Persoonsgegevens worden door mij voor de volgende doeleinden verwerkt:
-
De totstandkoming en uitvoering van een overeenkomst met de deelnemer (zoals het kopen van pakketten, het bestellen van producten en/of diensten; het aanmaken van een gebruikersaccount)​
-
De continue verbetering, het onderhoud en de optimalisatie van de producten, diensten en de beveiliging daarvan, als ook de optimalisatie van algemene, commerciële en marketing-strategieën van de deelnemers
-
Het personaliseren van de aan de deelnemer te leveren producten en/ of diensten en de bijbehorende ondersteunende diensten of gebruiksinformatie
-
Andere specifieke doeleinden waar afzonderlijke toestemming voor gevraagd kan worden aan de deelnemer.​
​
9.3
De deelnemer heeft het recht op inzage in en verbetering van de persoonsgegevens die ik van die persoon verwerk. De deelnemer heeft tevens recht op verwijderen van zijn/haar persoonsgegevens, beperking van de werking van zijn/ haar persoonsgegevens en de overdraagbaarheid van zijn/ haar persoonsgegevens, in zoverre de toepasselijke regelgeving hierin voorziet. De deelnemer kan op ieder moment zijn/ haar gegeven toestemming voor bepaalde verwerkingen intrekken en bezwaar maken tegen de verwerking zijn/ haar persoonsgegevens om ernstige en legitieme redenen.
9.4
Een verwerkingsverantwoordelijke mag uitsluitend persoonsgegeven verwerken, als dit kan worden gebaseerd op één van de limitatief opgesomde rechtsgronden in de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). De twee rechtsgronden waar ik me op baseer zijn:
Toestemming: indien de deelnemer toestemming heeft verleend, heeft de deelnemer altijd recht deze op een later moment in te trekken.
Overeenkomst: Indien de deelnemer aan mij een opdracht verleent tot het leveren van diensten, verwerk ik persoonsgegevens voor zover dat voor het uitvoeren van de opdracht noodzakelijk is.
​
9.5
Pronamo4Support neemt passende technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beschermen tegen verlies of enige vorm van onrechtmatige verwerking. Bij een datalek zal Pronamo4Support dit melden conform de AVG-richtlijnen en de betrokkenen tijdig informeren.
10. Overige
10.1
Afwijkingen op deze Algemene Voorwaarden zijn pas van toepassing indien deze schriftelijk tussen mij en jou overeengekomen zijn.
10.2
Indien één of meerdere bepaling in de Algemene Voorwaarden geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, blijft het overige in de Algemene Voorwaarden bepaalde volledig van toepassing. We zullen dan in overleg treden om ter vervanging nieuwe bepalingen overeen te komen, waarbij zoveel mogelijk het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepalingen in acht wordt genomen.
10.3
Gebruik van Kunstmatige Intelligentie (AI)
Ik werk soms met kunstmatige intelligentie (AI) om mijn diensten te verbeteren of te versnellen. Denk hierbij aan tools voor teksten, planning, analyses of automatisering. Dit gebruik ik als ondersteuning, niet ter vervanging van mijn persoonlijke aandacht of kwaliteit.
Ik blijf altijd verantwoordelijk voor het werk dat ik lever, ook als ik AI als hulpmiddel heb gebruikt.
Vertrouwelijke gegevens verwerk ik met zorg. Als AI-tools hierbij worden ingezet, kies ik altijd voor betrouwbare systemen en ga ik zorgvuldig om met jouw informatie. Ik deel nooit persoonlijke gegevens met AI-systemen zonder toestemming of noodzaak.
Heb je hier vragen over of wil je liever dat ik voor jouw opdracht geen AI gebruik? Dan kun je dat altijd aangeven. We kijken dan samen naar de mogelijkheden.